- Zgłoszenie rezerwacji odbywa się poprzez prawidłowe wysłanie przez Klienta zgłoszenia rezerwacji za pomocą formularza dostępnego na stronie internetowej Planet Harmony, poprzez kontakt telefoniczny, sms lub wiadomość.
- Planet Harmony oświadcza, że uwzględnia tylko poprawnie wypełnione formularze i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek skutki będące następstwem błędnego wypełnienia formularza przez Klienta.
- Rezerwację uważa się za przyjętą wyłącznie w przypadku potwierdzenia jej drogą e-mail, za pomocą sms, wiadomości lub telefonicznie przez pracownika Planet Harmony.
- Opłaty za usługi pobierane są w chwili pojawienia się w salonie przed wykonaniem usługi według aktualnego cennika lub indywidualnego ustalenia z właścicielem Planet Harmony.
- Planet Harmony zastrzega sobie prawo do pobrania przedpłaty w całości lub mniejszej kwoty w ramach zaliczki za wybrane rezerwacje, o czym poinformuje Klienta z wyprzedzeniem.
- Klient jest zobowiązany pojawić się w gabinecie minimum 5 minut przed wyznaczoną godziną, w celu przygotowania się do usługi. Umówiona godzina jest godziną rozpoczęcia usługi. W przypadku spóźnienia powyżej 5 minut usługa zostanie skrócona o ilość minut opóźnienia.
- Klient zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu z Planet Harmony w przypadku anulowania lub konieczności zmiany terminu lub godziny rezerwacji. Zmianę lub anulowanie rezerwacji można dokonać najpóźniej na 24h przed wyznaczonym terminem – w innym przypadku zostanie pobrana opłata za usługę według aktualnego cennika.
- W nagłych przypadkach Planet Harmony zastrzega sobie prawo do zmiany terminu zarezerwowanego masażu.
- Po wykonaniu usługi Planet Harmony może przesłać podziękowanie za wizytę, prośbę o wystawienie opinii oraz zaproszenie do zapisania się do newslettera.